MTL:n mukaan Pahvi "sai alkunsa paitsi halusta kannustaa mainonnan suunnittelijoita ja toimeksiantajia hyvän mainonnan tekemiseen, mutta myös toiveesta saada enemmän arvostusta sanomalehtimainonnalle."
Itse annoin äänenin Folk Finlandin Helsinki Missiolle suunnittelemalle "Kadonnut tytär" -nimiselle mainokselle. Mainos tulee iholle realistisuudellaan. Kaiken lisäksi huomasin, että mainos voisi melkein kertoa minusta. Kuvan rouva pitelee kylttiä, jossa nuoren, menestyvän naisen kuvan alla on teksti: "Nähty viimeksi palaverissa, aamuruuhkassa, lasten harrastuksissa, oravanpyörässä. Löydettäessä pyydetään ottamaan yhteyttä äitiinsä."
Äänestysaikaa on aina 18.3. saakka, käy valitsemassa oma suosikkiasi täältä.
Annan mielelläni ääneni mainostoimistolle, jonka maailmankatsomus kohtaa omani ja joka on toimijana suhteellisen nuori, perustettu vuonna 2010. Toimisto tavoittelee paluuta ”pikkukaupungin palvelukulttuuriin” ja haluaa nostaa kuluttajien kuuntelemisen merkitystä. Kaiken lisäksi Folk jakaa kanssani saman moton elämälle:
kuvat: folkfinland.fi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Voit kommentoida ajatuksia omalla nimelläsi, kirjautuneena käyttäjänä tai anonyyminä.