17.4.2012

Pahvin palkinto meni oikeaan osoitteeseen!


Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton MTL:n vuosittain järjestämän Pahvi 2012 -mainoskilpailun palkinto meni prikulleen oikeaan osoitteeseen!

Oma suosikkiehdokkaani, Helsinki Mission "Kadonnut tytär" keräsi voittajan osan kaikista 11 000 annetusta äänestä. Minua Helsingin sanomissa julkaistu mainos kosketti omakohtaisuudellaan ja aitoudellaan. Samoilla linjoilla olivat myös muut äänensä mainokselle antaneet:


”Mainos puhuttelee meitä kiireessä eläviä; mikä olikaan tärkeintä. Ne ihmissuhteet.”
”Olen mainoksessa haettu kadonnut tytär. Mainos on koskettava ja ajankohtainen.”
”Mainos menee hauskan puhuttelevasti asian ytimeen.”
”Mainoksen toteutus oli älykäs ja humoristinen vaikka aihe on vakava. Tämä mainos upposi minunkin kovan kuoren läpi.”
”Se oli inhimillinen, herättävä ja kikkailematon.”




Tänä vuonna äänensä antaneita oli ennätysmäärä aiempiin vuosiin verrattuna. Äänestäjät myös perustelivat valintojaan aikaisempia vuosia hanakammin. "Kommentit osoittavat, että mainonta kiinnostaa ja sitä seurataan. Äänestäjät arvostavat selkeää ja pysäyttävää sanomaa, hyvää visuaalista toteutusta ja yllätyksellisyyttä. Uudet näkökulmat, omakohtaisuus, tunteisiin vetoaminen sekä älykäs ja lämmin huumori koetaan myös palkitsevina." HS Pahvi 2012  -raati

Lue lisää aiheesta täältä.

2 kommenttia:

  1. Hei Ralle! Aateelin et sut tavottaa tätä nykyä paremmin täältä ku puhelimesta (joka krhm pääsi tiskiveteen eiku hä?). Ei mul muut, postaa enemmän!

    VastaaPoista
  2. Ciao!

    Juu, muuttopuuhat on vieny mun kaiken ajan lately...
    BUT! hyvää kantsii odottaa, kohta taas postauksia tiheemmällä rytmillä :)

    VastaaPoista

Voit kommentoida ajatuksia omalla nimelläsi, kirjautuneena käyttäjänä tai anonyyminä.